Tillbaka på ruta ett?

Jag hatar att du bröt ner mig totalt och att du visste vad du höll på med.
Du förstår inte hur trasig du gjort mig, helst av allt vill jag gråta, skrika och slå.



Imorgon ska jag ringa vårdcentralen och boka tid hos en psykolog. För detta fungerar inte längre.
Smsade även pappa och sa att jag vill flytta hem igen.. Så det blir antagligen så. Ska redan nu börja söka kurser i Stockholm.

Tre månaders uppsägningstid får det vara, jag måste bort..
Dock vet jag inte säkert än, men jag klarar inte detta mer, jag gråter för ofta, jag tänker dumma tankar för ofta, jag har fått två återfall.. Jag som varit duktig och hållt upp sen 06.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0