Psycho?

Jag blir vansinnig, totalt galen, frustrerad, förbannad!


Vem är hon att snoka? Vem är hon att blanda in andra människor?
Hur kan ni vara så förbannat besatta av en människa som inte ens gör något om dagarna? Varför vill du veta allt om mitt liv!?

VEM FAN TROR HON ATT HON ÄR!?


Jag är så jävla irriterad att jag börjar tvivla på min egen självkontroll.

Skulle jag verkligen ha något emot att döda någon, att sitta några år på kåken där allt är gratis, där man får mat flera gånger om dagen.. Jag tror faktiskt inte att jag skulle ha någonting emot det om sanningen ska fram..


Men tills jag har bestämt mig så fortsätter jag slipa på min hämnd.
You're all gonna burn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0