Mailmonopol?

Jag sitter tydligen och spelar någon sorts monopol med någon via mail.. HMMM!


Kille - ähh jag vet inte.. får du komma in i stockholm? du har glömt o fråga mig.
Jag - pyttsan, klart jag får komma dit!
Kille - ähh jag vet inte, det är tullavgift på det hela som du måste betala till Sheriffen
Jag - pyttsan en gång till! Det är jag som borde få pengar för att jag kommer dit!
Kille - De e så många tror men ikke... Betala tullavgift eller gå hela vägen till fängelset
Jag - *går till fängelset, går direkt till fängelset utan att passera GÅ*
Kille - "vänta på din tur" Du får vänta tio omgångar bara för att du är olydig


SPÄNNANDE! Vem vinner? Vem hamnar i fängelse? VEM FÅR KÖPA NORRMALMSTORG?



Jag är så besviken på mig själv, för min blogg var askul för ett år sen, och sen gick nåt snett? Jag blev tråkig, poff sare bara. Jag la ALLT på hatthyllan, ungefär som jag brukar göra med posten.

Nu känner jag dock att jag är på lite kul-humör typ. Ja, så jag kan vara som förr. Men det misslyckas säkert bara för att jag ska packa nu. ANYHOW så ska jag packa nu för er som missade föregående mening.

PUSSELINUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0