Im back!

Blir nog inte kvar i Sthlm lika länge som planerat, eftersom att Kent bjöd över mig till Karlskoga på lite moffarfasoner. Det kan man ju inte tacka nej till? :D

Så jag ska dit och klämma en familjepizza tydligen. Haha, nomnomnom.
Har inte varit där sen början på 09 i guess. Ska snoka tillbaka lite i bloggen och kika om jag hittar något om det. :D


Här sitter jag och dygnar.. I min ensamhet.
Ingenting att äta... Ingenting att dricka.. *sjunger*

Det finns NOLL att göra. Har pulat med allt på farmville, min stad, café world, och alla dom där skitspelen. Har även spelat tetris och cube crash? Tror det heter så iaf.
Nu är jag farligt uttråkad. Funderar på att packa lite kanske?


Ikväll ska pappa hålla föredrag om markarbeten, jag ska minsann smuggla in mig själv och titta på min älskade pappa! Bara för att han är så bäst.

På tal om bäst, så är min partner så förbannat jävla gullig. IIIIIIIIIIIIIIIIIIIH.
*kopierar från bdb*

Vi satt och diskuterade på msn, han sa att vi har en kärlekspotatis, för en potatis växer i skit, liksom oavsett vad. :D

Fick ett sms nyss;

Kärlekspotatis <3 rosor är så ytliga med. potatisen gillar man för insidan, oavsett hur den ser ut. Du är som en blandning, en ros utsida och en potatis insida, en rospotatis. MIN rospotatis<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0