Förstörd?

Jag får ångest när jag tänker på allt.. Igår kom ett brev från ungdomsmottagningen i Ludvika där dom skriver att dom ska anmäla mig om jag inte går och testar mig och har med mig lappen från dom. Jag har redan testat mig och jag tänker fan inte lägga mig i gynstolen igen bara för att dom äckliga utvecklingsstörda idioterna inte kunde skicka till rätt adress.

Fick mail från en tjej nyss, som undrade om det handlade om R. Min presentation om att jag gick sönder totalt alltså. Jag svarade ja och frågade varför hon undrade. "Jag har träffat honom, var bara nyfiken. thats it" Jaha, nu då? Nu sitter jag och mår ännu sämre än innan. Jag vill inte veta vilka han åker och knullar med?!
Jag vill ha minnesförlust, glömma att han någonsin fanns i mitt liv.

Jag har seriöst aldrig mått såhär dåligt för en sån skitsak som kärlek. Såg också att han snokat igenom hela min bilddagbok.. Här har vi inget privatliv längre. Brainfuck. Nu orkar jag inte med den här skiten längre, och jag vet inte alls hur jag ska ta mig ur utan att försvinna helt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0