FARVÄL

Nu är jag sjukt trött, somnar när som helst! :O
Har sura uppstötningar också, försöker tigga skjuts från centralen av pappa, det går inte så jättebra..
Vi har rensat ur garderoben, jag har skrikit, bråkat och slagits med "fittkartonger" FY säger jag bara, dom är stora, klumpiga och hala. Sparkade ner den ena från trappen, tippade nästan femton gånger, men jag överlevde nätt och jämnt.


Det vore så jäkla underbart att få sova, men nej, först hem.. Mwah, packa? VAR DET NÅGON SOM SA PACKA?!
Vad ska man ha med sig? Lite kläder, en filt, smink, laddare och tandborste borde väl räcka?


Vissa människor har det bra. Dom som sover om nätterna alltså..
Nej, nu ska jag packa, och för övrigt har jag glömt precis allt jag har skrivit och jag är alldeles för trött för att orka läsa igenom skiten också.


PUSS OCH ADJÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0