Do I?




.. När jag och min soulie hade varit och festat ute i skogen i Sundsvall.
Båda två var sjukt fulla och större delen av kvällen hade jag haft hennes telefon för att hon inte hade någon ficka, men lite senare gav jag tillbaka den efersom att vi tappade bort varandra hela tiden.

När vi skulle åka hem hade hon inte kvar telefonen, hon skrek att jag snott den och jag frågade om hon var dum i huvudet, varför skulle jag sno den och vart skulle jag gömma den resterande av tiden jag skulle bo hos henne?

Hur som helst så fick vi åka i bakluckan hem, vi bråkade heeeeela resan och på något konstigt vis fick hon tag i en jävla termos som hon kastade i huvudet på mig när vi klev ur.
Vi fortsatte bråket när vi klev innanför dörren, vi hade även fått med oss någon kille in? Haha, hur som helst så var hennes mamma vaken och la sig i, så madde kastade termosen i ryggen på henne, sen sprang vi alla tre in i hennes rum. Väl där inne började snefyllan på riktigt, och detta är något jag skrattar åt idag, för det var kul även om det var tragiskt.
Hon drog fram rakblad och började skära sig, jag skrek och frågade om hon ville veta hur det känns att se hennes bästa vän snitta upp armarna framför henne. Vi satt och cuttade ikapp, grinade och karvade. Killen var livrädd och höll för dörren så inte hennes mamma kom in. Han försvann mitt i och hennes mamma kom in och var helt rädd, ringde ambulansen och Maddes pappa.

Vi la oss i sängen och det sista hon viskar till mig innan hon somnar är "låtsas sova Catte, låtsas sova"
Hennes pappa kom in och var fly förbannad, efter typ en timme eller två kom ambulansen och ambulansmännen började lysa under täcket med ficklampa. Hon fick fetaste kompressen och alla vet väl att sår läker fortare utan massa skit på.. Haha, dagen efter var vi iaf sjukt rädda för hennes mamma, så vi planerade en flykt till Bollnäs där vi skulle stanna ett tag tills allt blev lugn. Vi kom aldrig så långt dock, och vi vågade inte ens gå och röka, men kul hade vi!


Jag saknar henne så det gör ont.

Kommentarer
Postat av: madde

Haha hej jag är 14! :-p

ROLIGT HAR VI HAFT

2010-03-03 @ 10:32:44
URL: http://madd3lito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0