Ni måste LYSSNA!

Malin vill att jag bloggar och nu när jag har värsta grejen att berätta för hela världen så måste jag blogga!

Var inne och snokade på gaybloggen igår, och där finns en talangjakt.
Och på talangjakten hittade jag en tjej som är SJUKT duktig! Har spridit låten som var med där till alla jag känner typ, och så var jag såklart tvungen att kommentera att hon var duktig och sånt i hennes blogg, haha.

Hon svarade och gav mig en länk till hennes myspace, och ALLA borde lyssna. Annars är ni totalt dumma i huvudet för hon har grymt mycket talang! www.myspace.com/stegestet   LYSSNAAAAAA DÅÅÅÅ!! *hyper*






Annars har dagen varit skit. Vaknade runt 4, som vanligt och hade fått brev från CSN, där det stog att jag inte kommer få mitt studiebidrag längre?! Kursen jag börjat på är på halvtid och är därför inte berättigad till studiebidrag.. Soc säger att jag itne får söka pengar efter soma tt jag studerar på gymnasienivå och är under 20 år. JAG HAR ALLTSÅ 2800 kr i månaden att leva för? Vad är det för jävla liv när räkningarna ligger på 3800? Ååååååååååh.. Vill gråta lite, men jag lyssnar på Johanna och blir glad istället.


LYSSNAAAAAA LYSSNA LYSSNA! Annars drar jag er i håret! :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha, BRA där frugan! :D

Ska genast lyssna :D

2010-01-22 @ 15:21:50
URL: http://malinczarnotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0