Min helg?

Jag oroade mig i onödan, jag fick inga jävla panikattacker!


I fredags var det fullt ös höll jag på att säga, först kom Elin och Dan förbi en sväng och sen kom Liz med vovven.. Det var filmkväll soms tog på schemat. Vi snackade massa om killar, vegetarisk mat och mer killar.. Glodde på madagaskar 2 också, ¨så jag slängde iväg ett sms till Sandra "Jag typ gillar dig fetto" :D


Igår satt jag och spelade heeeela dagen med Lei, hon har blivit som en lillasyster för mig. <3


Jag verkligen älskar hur man flyr till en annan värld varje gång blockwars är uppe. Hur vi har våran egna lilla blip-familj, vi pratar om allt, skrattar, spelar, vinner, förlorar, dampar.. Men det är så otroligt underbara människor, verkligen.



Han har fortfarande inte hört av sig, eller jo ETT sms sen i tisdags? Fuck off säger jag bara..
Vill du inte ses så kan du säga det? Mår du dåligt så säg det istället för att ignorera och skylla på "jag har inte haft med mig telefonen"..



Drömde stördaste drömmen inatt, Sandra var med, en cigg var med, en toalett var med och jag slog ner några..

Sandra hade gömt sig inne på toaletten och skulle röka? Så kom någon kille och slet upp dörren, Sandra blev rädd och jag tog typ soptunnor med bajs(?) och slog ner killen.. Sen fick vi springa, heeeeelt sjukt! :P

Kommentarer
Postat av: Malin

hahahaahaha Sköööön dröm!

2010-01-17 @ 18:30:50
URL: http://malinczarnotta.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahahahaha ;D

2010-01-17 @ 22:04:27
URL: http://horrorhottie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0