Jag lever än..



Jag måste sluta förlita mig på människor, jag måste kunna klara mig själv.

Jag är en stor flicka, och stora flickor ska kunna klara sig själva..

Har suttit hela dagen och oroat mig för panikattacker, eftersom att Sandra nu har åkt till Gävle.
Varför ska jag sitta och tänka på det istället för att bara låta det vara? Kanske klarar jag denna helgen utan panik..


Är blond idag, eller lejonblond eller nåt sånt.
Ska i med turkost, även fast jag inte har lust med det..



Nu ska det pumpas musik och värmas mackor.

You can't break a dead girls heart..

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv; Frugan, hoppas kvällen gick bra igår. <3

2010-01-16 @ 15:40:25
URL: http://malinczarnotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0