Jag kan jag med!

 

 

.. när jag och Josse gjorde Kuggnäsfestivalen 2007!

Hon hade hittat en holländare(?) tror jag, som inte kunde svenska eller. Hon släpade in honom i mitt tält för att hon ville ha min hjälp.
J; Catteee, hjälp mig, han har sin hand så långt upp på mitt lår att han snart inte kommer längre!
C; SCH! Han kanske kan svenska i smyg?!
J; DO YOU KNOW SWEDISH IN SMYYYYG?
Holländaren såg mest ut som ett frågetecken. Sen gick Josse iväge, lämnade oss två ensamma i tältet.

Vi tittade på varandra en lång stund, sa inte ett ord..
Jag tänkte bryta 5 minuters pinsam tystnad, och vad gör jag?
Jo, jag kläcker ur mig "In Sweden everybody is full like a kastrull!"

Han tittar konstigt på mig, sen kryper han ut..


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!


Kommentarer
Postat av: Sandra

hahaha så jävla bra ;D Jag överväger faktiskt att åka i år med... :)

2010-01-08 @ 15:55:19
URL: http://horrorhottie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0