Im still alive

Jag kan inte blogga utan kaffe? Vad är det här?
Har varit utan kaffe hur länge som helst nu, men såg precis att min syster skaffat en blogg, och blev lite sugen på att blogga.


Igår kom Elin och Dan hit och väckte mig, jag fick panik och flög upp ur sängen.
Sen var det bara att klä på sig, röka en cigg (jag skulle sluta men det gick inte så bra..) och borsta tänderna.
Vi for ner på stan, det gick inte så bra faktiskt, menmen.



Just nu är jag ganska kluven, är så glad att vi återfått kontakten, men det stör mig att vi inte träffats på evigheter och antagligen inte kommer ses på minst en månad?..


Det blev iaf turkos som vann min lilla omröstning angående håret, så jag har turkost hår nu för tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0