I'm a handyman with bad luck.

Herrejävlar. Jag vaknade nyss. Somnade runt 11 imorse.

Det var så att igår när jag skulle tända lampan i vardagsrummet så gick en propp och kyl/frys slutade fungerade, eluttaget vid micron med. Så jag ringde pappa vid 9 på morgonen eftersom det inte hjälpte när jag bytte propp.
Han peppade mig och sa att jag måste fixa det innan maten ruttnar. Så jag fick resa mig upp och byta propp. Hade hunnit sova i 20 minuter innan han väckte mig. Det funkade iaf så jag sov med gott samvete.


Nu sitter jag och skickar fanbilder R. I think he likes 'em!




Jag; Du borde vara här?! Jag är så jävla snygg idag!
Robin; Jag vill berätta en sak för dig.
Jag; Vadå? :O
Robin; Du är alltid snygg.


Gulleh!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Well.. det du ser i handen är inte ett sår utan en bit av min tatuering som jag råkade skala av mig när jag slant med rakhyveln. Aj.

2010-01-25 @ 10:02:50
URL: http://highschoolhellcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0