I väntan på sämre tider..

Idag mår jag helt okej, men jag väntar på ett stort nederlag. Att Han säger att det inte blir något imorgon, att jag ska få fortsätta att sakna och fortsätta sova ensam..


Har precis klämt i mig en pizza, ovanligt va? Mimmi bjöd ju så jag kan inte tacka nej till gratis mat. :D

Har spelat sjukt mycket shrekleboard idag, från sju till halv tolv? Det är ganska kul, och jag vann ju faktiskt en gång.. Yääy. Tror faktiskt att jag ska fortsätta med det nu med, jag hör hur Mimmi sitter och väntar på mig.

Men jag återkommer med en update lite senare, när jag antagligen mår piss igen..


Tack och hej, dyrka mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm, hur var det att inte leta kärlek?

2010-01-11 @ 14:38:59
Postat av: Anonym

Ju mer du jagar ju mer besviken blir du!..

2010-01-11 @ 14:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0