I still remember!

Jag vet att jag lovade ett videoinlägg men det får faktiskt bli nästa gång! :$



 

 

.. när jag träffade Daniel och Simone första gången. Det var på kuggnäs 07.
Ganska sent på kvällen på lördagen kom Daniel fram till mig och Josse som stog och snackade lite skit, han frågade om jag var nykter idag.. Jag förstog inte alls vad han menade så jag fick vänta på att han skulle handla öl innan han ville förklara..

Hur som helst så kom dom tillbaka och skulle förklara.
"Vad menade du med det du sa!?!?"
Daniel: Ja, du var inne i mitt tält igår.
Jag: Vad gjorde jag där?
Simone och Daniel: Du kröp in, lämnade dina trosor och sen gick du igen!

När det var sagt låg Josse helt seriöst dubbelvikt på marken och dog av skratt..

Josse: Vart var jag då?
D&S: Du var också där!

Då reste hon sig upp och tyckte inte alls att det var lika kul längre.. Haha!

Jag har sen dess kallats Trosan av smålänningarna, men det gillar vi. :D
Har aldrig haft så kul på någon festival som jag haft sen jag lärt känna dom, och det tackar jag för.
Ser fram emot ett sjukt roligt kuggnäs 2010!!!


P.S Simone blev vild den kvällen och sprutade ner någon stackare som låg och sov med en hel jävla flaska ketchup... D.S


Kommentarer
Postat av: Simone

Haha Sånt man aldrig glömmer.. ;) Haha han är lika sur på mig idag för de där med kethupen.. HAHA!

2010-01-18 @ 11:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0