I don't know..?

Jag vet inte varför det ska vara så förbannat jobbigt att se hur gamla ragg stöter på mina vänner. Det går inte att släppa. Jag har funderat starkt på att rensa ur mina vänner helt och börja om på ny kula, och bara spara på dom som jag vet helt säkert att jag kan lita på till 159%



Nu ska jag krypa ner i sängen igen, kolla på Säg att du älskar mig, och försöka minnas hur glad jag var imorse.
Från att msn:a nonstop med cam i 7 timmar och från att ha pratat i telefon i nästan 2 timmar till ETT ENDA SMS!?
Ett sms är allt jag fått under hela dagen. "Ja då. Bakis som fan."

Jag ska inte fundera så mycket, inte vara så påträngande. Jag ska ge tid och utrymme.
Nu ska jag hur som helst sova..


Natti gullisar. Puss :*


btw; Vissa människor är fittigt dåliga på att höra av sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0