Huvudvärk?

Jag tror att jag har slagit i huvudet.
Jag har alltså frivilligt gett bort en kille jag varit sjukt kär i. Gett Sandra tillstånd att ragga helt enkelt.


Själv sitter jag med panik och vill avlida en skvätt. Förbannade jävla humörssvägningar.
Vi var ute nyss, skulle till ICA. Det var sjuuuuuukt kallt, (ska kolla upp hur "varmt" det är brb) oj, bara -18 grader. Hur som helst så frös näsan ihop, öronen lossnade och benen gjorde ont. När vi sen kom tillbaka tittar jag på Sandras hår.. Jag gick närmre och verkligen rå-glodde. Såg ut som massa vita gummiband i håret, vilket tydligen har blivit så eftersom det var så jävla kallt.



Sandra ville ha moffardag och jag ska tydligen hjälpa henne, niiiice.
Nu ska jag tydligen diska.

Tack och hej, dyrka mig!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha vem har du nu gett bort frugan? haha

2010-01-09 @ 11:17:32
URL: http://malinczarnotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0