Humor!




.. något som Sandra inte minns! Muhahaha.

Det var i december 08, vi skulle åka och se Volbeat på debaser. Sandra kom till sthlm ganska sent och vi hade väldigt ont om tid på oss att börja dricka. Vi halsade det vi hade, massa öl och Sandra hade väl en liter HB. Vi kom fram och precis innan Volbeat skulle börja spela gav Sandra mig sin kamera och sin jacka med frasen "Jag ska bara gå och kissa"

Efter spelningen började jag undra vart fan hon tog vägen? Men satte mig ändå och drack en öl utanför toaletten.. Sen hittade jag en vakt.
"Har du sett min kompis? Hon ser ut som jag ungefär fast lite kortare"
"Ja, polisen var precis här och hämtade henne, hon hade däckat inne på toa.."


Jag ringde 11414 ett tiotal gånger och bad dom släppa henne, skrek att hon inte var från stockholm och grejer..
Dagen efter kommer hon in i mitt rum och jag har nog inte skrattat så mycket förr! Inte nog med att hon fick sitta i fyllecellen, hon däckade redan innan spelningen började! HAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAA

P.S jag tappade bort hennes jacka D.S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ens dricka så pass mycket på en spelning? Och klart som fan dom inte skulle släppa henne. Spelar väl ingen roll om hon inte var från sthlm eller inte.

2010-01-23 @ 17:49:45
Postat av: Sandra

Undrar va det är för jävla bitterfitta som kommenterat före mig ;) Haha, man lever bara en gång! Det där var en upplevelse även fast jag missade Volbeat just DEN gången. Sådeså!

2010-01-26 @ 17:04:23
URL: http://horrorhottie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0