Gullefarmor!

Är min farmor bäst i världen eller what?

Jag ringde först pappa och frågade om han fått in pengar, men det skulle dröja minst några dagar till.. Så min mobil stängs antagligen av snart, men pappa skulle betala båda räkningarna så det känns bra..

Smsade farmor i ren panik och bad om ursäkt för att jag var tvungen att fråga om hon hade några hundringar att låna ut. Hon skulle kika kontot och svarade något i stil med "Sådär, ledsen bara att jag inte hade mer pengar att föra över" så jag kikade kontot så har hon satt in 500 åt mig. Hur sött som helst! Fast hon har alltid varit söt tycker jag, och som jag sa på facebook "Det bästa av allt är att hon bara är min farmor" :D


På tal om facebook så ringde min syster igår och skulle berätta om sin skadade hand..

Carro - Jag har jätteont i min bränskadade hand.
Jag - Jaså? Vad har du gjort nu då?
Carro - HAR DU INTE SETT PÅ FACEBOOK?
Jag - Neeej Carro, jag har INTE sett på facebook.


Precis som den där gruppen "I know i saw it on facebook" hahahaha

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahha men vadå, alla ser ju på facebook vad som skett, att du inte hänger med ;) Snäll farmor btw :)

2010-01-05 @ 20:10:52
URL: http://malinczarnotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0