Ge mig sommar!

Till något mer mysigt och sött istället;


Cat, Kan du se igenom väggen, kan du höra mina ord? säger:
kan typ inte ens förklara vägen från bussen och hit jag är sämst :o

*hemlig* säger:
hahaha, duktigt lokalsinne?

Cat, Kan du se igenom väggen, kan du höra mina ord? säger:
asså jag hittar ju och så, men kan inte förklara för att jag har assvårt för höger och vänster :o :$

*hemlig* säger:
hahaha sötnöt :D

Cat, Kan du se igenom väggen, kan du höra mina ord? säger:
ska tatuera in ett H på höger och ett V på vänster lite snyggt och smidigt så jag lär mig :$

*hemlig* säger:
haha kan vara en bra idé

Cat, Kan du se igenom väggen, kan du höra mina ord? säger:
jag brukar alltid köra med "hej hej höger" så vinkar jag för mig själv :$

*hemlig* säger:
hahaha sötnöt kan se det framför mig :D

Cat, Kan du se igenom väggen, kan du höra mina ord? säger:
haha det är min retarderade sida (a)

*hemlig* säger:
sött som satan

Cat, Kan du se igenom väggen, kan du höra mina ord? säger:
meh :$

*hemlig* säger:
vadå meh?

Cat, Kan du se igenom väggen, kan du höra mina ord? säger:
folk blir ju irriterade på det
när jag åkte massa bil med danne förr fyfan vad vi började bråka jag försökte peka samtidigt som jag sa åt vilket håll och han skrek bara "är du säker?! är du helt säker?! helt hundra?!?! Allvarligt? ÄR DU SÄKER?!?!" :o sen hamnade vi fel iaf :(

*hemlig* säger:
hahahahaha :D skrattar på mig :D

Cat, Kan du se igenom väggen, kan du höra mina ord? säger:
haha men kul hade vi iaf jag tycker det är asnice att bara åka omkring.. utan hållplats liksom :D

*hemlig* säger:
ja, faktiskt :D det vi ska göra med amazonen, speciellt tidigt på morgonen så, en sommardag

Cat, Kan du se igenom väggen, kan du höra mina ord? säger:
fan vad mysiiigt :D

*hemlig* säger:
ja :D

Cat, Kan du se igenom väggen, kan du höra mina ord? säger:
jag vill ha husvaaaaaagn :o

*hemlig* säger:
ska jag köpa i vår

Cat, Kan du se igenom väggen, kan du höra mina ord? säger:
jag är så arg på mig själv för att jag inte köpte en husvagn när jag hade pengar har ALLTID velat ha en! :o
inte för att jag riktigt vet vad jag skulle ha den till, har ju varken nåt ställe att ha den på eller nån som kan köra den haha men ändå, mysigt som faaan :D

*hemlig* säger:
du får bo i den i sommar med mig

Cat, Kan du se igenom väggen, kan du höra mina ord? säger:
åhååå vart ska vi ha den? haha :D

*hemlig* säger:
kommer ju åka runt i sommar så :D

Cat, Kan du se igenom väggen, kan du höra mina ord? säger:
men åååååååååh
sjukt mysigt
jag dör lite

*hemlig* säger:
japp, åka på träffar och lite så, åka vart fan man vill


Kommentarer
Postat av: Anonym

du och danne åkte massa bil? :p undra tack vare vem.. :p

2010-01-11 @ 22:02:14
Postat av: Cat

Måste jag skriva vem det var som gjorde att jag åkte? :S

2010-01-11 @ 22:52:15
URL: http://psychosexual.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj.. här var det grinigt..

2010-01-12 @ 01:31:08
Postat av: Anonym

Hörde btw av danne att du praktiserar som tatuerare? Det var något nytt?

2010-01-12 @ 01:39:04
Postat av: Cat

Nej det gör jag inte, dock väntar jag på svar angående lärlingsplats..

2010-01-12 @ 12:46:17
URL: http://psychosexual.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej.. lycka till! :)

blev bara chockad när han sa det..

2010-01-12 @ 15:52:52
Postat av: Cat

Tackar :)

2010-01-12 @ 16:02:43
URL: http://psychosexual.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0