vill inte ha en rubrik har jag sagt!

Jag somnade runt 10 imorse. Jag testade allt. Först en film, sen laddade jag ner ett spel till mobilen, sen var allt mörkt och tyst, jag rullade runt, jag kollade på en till film, jag läste en bok. När jag läste boken kunde jag inte hålla ögonen öppna så jag kastade boken och blundade... det tog mig tre jävla timmar innan jag somnade. Möh.


Nu har vi iaf precis varit på ica, jag köpte kakor och choklad och glass. För det är den veckan då jag får äta sånt med gott samvete. Sandra lagar mat och jag har precis skalat potatis.


Jag är sjukt seg i huvudet så jag ger upp detta för stunden.


p.s allt är kaos.

Kommentarer
Postat av: Lennart Pettersson

Shit, människa! Klockan tio vaknar jag! Hur i h-e ska vi då kunna leva tillsammans... l

2010-02-20 @ 11:52:08
URL: http://absolutlennart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0