Könssjukdomar.

Jag har världens mensvärk. Jag tror jag avlider, rakt av bah!


Har väntat samtal idag, antingen om klamydia eller om hiv, hepatit eller syfilis. Det har inte ringt.
Fatta paniken om dom ringer och säger att det är från sjukhuset, då tror man ju det värsta. Tror dock inte att jag någonsin skulle kunna bli så glad över klamydia som då. Haha.

Fick ju medicin för klamydia när vi var och testade oss, men eftersom att hon inte ringt så verkar det inte som att jag hade något. WOHO!


Sandra och jag stog och drygade oss igår.

"Hej jag ringer från sjukhuset, du har hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiklamydia!"
eller...
"Hej jag ringer från sjukhuset, du har hiv.... Nej jag bara skoja!"


Jag verkar vara ren som en sån som drar tomtens släde.
NICE!
Inte för att jag planerat att ha sexuellt umgänge. Inte för att jag någonsin har det liksom.
En på 7 månader och man får samtal om klamydia. Välj rätt nästa gång kissen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu ljuger du. Det var två.

2010-02-16 @ 20:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0