Rubriklös

Gårdagen var ganska händelserik.

Började bra med massa gulligull från min stora kärlek. Ganska exakt hela dagen faktiskt. :D
Sandra var ute och gjorde stan, så jag satt hemma och slipade lite på en novell. Har kommit en halv sida bara, sämst.

När Sandra väl kom hem var jag tvungen att filma och fota, hon satt i min säng och käkade chips och pratade om avsugningar, buffelbinx och massa ovettiga saker.. Jag skrattade galet mycket.
Sen när hon skulle hämta sin telefon så ramlade hon ur min säng och kröp till hallen, där ramlade hon ihop och knuffade sig själv från väggen, skrek att hon skulle spy i sin sko och grejer, haha!

Senare utvecklade jag panik, helt galet, så mycket panik att jag fick stresseksem i halva ansiktet?! Jag bröt ihop totalt, kunde knappt sova. Men när jag väl lyckades somna så var allt lugnt, jag vaknade till världens sötaste sms, allt är bra igen. Jag mår som den kung jag är och eksemen är nästan borta. Hujeda mig, inte vackert!


Ja just det, jag var med på radio igår, var några snubbar som skickade runt en länk på bdb med adressen så jag sa att jag skulle lyssna om dom sa att jag var kär, och givetvis gjorde dom det! :D
Sen blev det massa prat om mina tuttar och andra random saker, haha, jag var känd! inför 14 pers. Woho!


Btw är det sjukt jobbigt att sitta och vänta på sms när man är såhär kär. :D
JAG ÄR LYCKLIGT KÄR! Fattar ni!?!?! :D

Kommentarer
Postat av: Jennie

om man har social fobi, livrädd för människor, men vill våga träffa nytt folk, har svårt för sociala kontakter, är tyst av sig och ful och tjock.



hur gör man för att träffa nån ny kille.. har du råd å tips.. har inget självförtroende alls.



blev dumpad av mitt ex förra året.. tycker fortfarande om han.. även om han hotat att slå mig, även om jag är rädd för han.



han vart kär i sin tjejkompis.. hon ´dissa han.. hon vill bara va vän med han

han å jag har barn ihop



hur lång tid tar det att komma över en kille?



mejlA mig snälla

2010-04-11 @ 05:44:25
URL: http://jagosynlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0