JAG LEVER!


Vaknade först nångång imorse av att sandra kastade ett ciggpaket på mig när jag låg och sov, dumt att klaga hon lämnade faktiskt 4 stycken åt mig. :D
Sen när jag väl fick arslet ur vagnen och skulle bege mig ut på ciggjakt, så gick jag först till ica för att ta ut pengar så jag kunde gå till kiosken och köpa cigg, men kiosken var stängd så jag fick gå tillbaka till ica och sen hem. SJUKT JOBBIGT! Jag gnäller alltid när jag måste röra på mig. Hur ska jag kunna bli Sveriges fetaste om jag är ute och går?!

Har även märkt att min blogg börjar handla om cigg hela tiden, och kiosker som inte är öppna. Förr var det alltid kissnödighet som var prio ett.


Om 6 dagar blir jag kärring, jag får gå på bolaget, jag har bara halva livet kvar, ja ni hör ju att inget positivt kommer genom att bli 20.
Bortsett från att jag ska ha en överraskningsfest. Festen är bara en överraskning för pappa, för han vet inget än, men ALLA ska komma, och fulla ska vi bli!


Det var väl egentligen allt jag har att säga?! Nu ska jag punda kaffe och pilla på novellanalysen. </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0