Du suger.

Jag antar att ni mår bra nu, när allt går åt helvete så sitter ni och ler. 
Varsågoda, här har ni. ALLT GICK ÅT HELVETE.
Jag hatar allt och alla, jag var faktiskt ner på bolaget idag. Fräsigt. Helt ensam!
Shoppade lite öl, har mått bra fram tills nu. Jag hatar dig, jag hatar vad du gjort mot mig, jag hatar att du tagit sönder mig. DU HAR FÖRSTÖRT MIG FÖR ALL JÄVLA FRAMTID!!
Du är en dålig människa. Genomrutten. Jag hoppas från djupet av mitt hjärta att du dör.


ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH. Nej, pallar inte skriva mer, skulle jag bli djupgående skulle jag böla. Det vill vi inte, jag har fatksitk lösögonfransar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart det är jobbigt att bli sviken.. Men vad jag märkt har du kastat dig in i leken hela tiden.

Efter bara någon dag är du "galet kär och älskar han mer än annat", innan du ens känner han eller träffat han.

När du gör detta om och om igen mot dig själv, så är det inte så synd om dig längre och killarna tar gärna tillfället i akt.

Imorgon är det någon annan kille som är åååååh så fin och "din"...

Sluta leta kärlek på nätet, sluta bli "kär" efter en dag för det är omöjligt och sluta älska personer du inte känner.

2010-04-21 @ 07:28:23
Postat av: adg

ip check

2010-04-28 @ 01:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0