Äntligen

Nu jävlar är det bara tre dagar kvar tills jag blir kärring.

Idag har jag sovit 4 timmar, duktigt va? Jag kom faktiskt upp i tid, nästan iaf.
Hann vara vaken i 40 minuter innan jag fick springa till bussen för att hinna till polisstationen där jag stod och köade i 20 minuter i ren panik, eftersom att dom skulle stänga 13.00 och jag kom dit 12.30. När jag väl kom fram till "kassan" så får jag veta att jag är på helt fel ställe, panikar iväg till rätt ställe där jag får mitt legg som är spärrat!? Kod 12 tydligen, så jag fick en lapp och fick gå TILLBAKA till första stället där alla mongisar skulle skaffa pass samtidigt. Nåja, den gången behövde jag bara stå i tre minuter.


Så nu sitter jag hemma, sjukt mycket mindre handikappad!

Mina tjusiga leopardskor kom idag också, tack raringar som sponsrade! :*




Åker tillbaka till Sthlm idag, har packat ner alla tatueringsgrejor i min ryggsäck, och förstår fortfarande inte varför i helvete jag behövde mer än en hel rullväska för allt sist!? Nåja, dumt att klaga.

Imorgon ska jag träffa älskling, ska tatuera hennes hals och hon ska pierca min snok x2. En i varje näsvinge alltså :D PUSS PÅ MIG!

Kommentarer
Postat av: Malin

Yäy! Vad kuuuul! Och på lördag ses vi :D Och sen ska vi planera mina tatueringar ;D <3

2010-04-08 @ 15:03:46
URL: http://malinczarnotta.blogg.se/
Postat av: Skåning

hahaha tjena caaaaaaaaaat / hej bloggen

2010-04-11 @ 14:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0