Prostitution?!

Nu har jag varit ensam i snart 7 timmar.
Vad gör man när man är ensam?

Jag har ätit fiskbullar i hummersås, det var itne lika gott som jag hoppats.
Funderar på att återgå till kaffet och fortsätta vara kreativ.

Jag behöver pengar, det är kaos. Tror inte jag skulle få några av syrran denna månaden, så just nu har jag 446 kr på kontot, skulder på 600 och inga cigg?
Behöver dessutom nätstrumpbyxor, knästrumpor och vit hårspray inför halloween.


Nåja, jag får sälja mig.
NÅGON SOM VILL KÖPA?!


Kommentarer
Postat av: Fredrik Karlsson

Hehe, lagligt att sälja men olagligt att köpa men jag hade nog tagit chansen.. :D



Om du är i skåne nån gång så kan vi väl hålla varandra sällskap, sjukt tråkigt oxå i mitten av veckorna å sällskap att se på film med hade varit tumme upp. :P



k6: löveguru

2009-10-27 @ 06:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0