Pasé

Igår var en stressig dag, strex efter att jag vaknade åkte vi och storhandlade. Hela kalaset gick på 1300, det är billigt och bra, 650:- per person.

Sen hem och bära upp dom förbannade jävla påsarna, det var inte roligt, jag gick av. 4 tunga påsar på en vända, 9 trappor upp och 3 våningar.

Efter det var det bara till att städa, och sen kom barnen, Sandras systers barn alltså. Vi var barnvakt, käkade tacos, kollade film, sov. Vi var döda långt innan midnatt.


Nu är hur som helst halva familjen Lundberg här och det är strax dags för frukost.


Pappa hörde av sig och ska GE mig pengar till skorna, även fast han var lite bitter och precis hade skrytit för sin vän om att jag är självförsörjande och INTE hade tiggt pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0