Paj, bokstavligen talat x 2!

Idag fick vi besök av Danne och Jocke, dom kom förbi med paj och vaniljsås.
Kvar lämnade dom lite paj, och en jävla massa blåmärken!


Dom försökte sno min internetsladd så jag itne kunde anmäla mig till turneringen, så jag blev besatt och jagade dom, slog dom med sladden, nöp, bet, ja, gud vet vad jag gjorde.
Jocke satte sig gränsle över mig och höll i mina armar, jag fick panik och skrek som en stucken gris. Då fick jag 5 kuddar tryckta i ansiktet, och en hand. Handen försökte jag dreggla ner så han inte skulle vilja ha kvar den där. Men ptja, det gick inte så bra.

Hann hur som helst anmäla mig till turneringen, men det gick åt helvete iaf.


Imorgon ska vi upp tiiiidigt, alldeles för tidigt. 05.00 faktiskt, för vi ska ut och gå.
Ska väl lägga mig och sova strax, och kolla på OZ.
Måste kirra säsong 4,5 och 6.


Jag lovar att jag ska bättra mig med mina uppdateringar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0