Ny dag, nya tag.

Jaha, jag var visst redan så cool som jag anade och hade ett annat inlägg med samma titel.
Skulle kunna ha så varje dag på första inlägget. Bara för att jag kan liksom.

Jag vaknade av Kings of nuthin', Det är sjukt jävla irriterande att vakna till. Faktiskt.
Men jag är uppe innan klockan 14, jag är impregnerad, are you?


Har hunnit ta en kaffe, vad hände med mina 20 koppar om dagen?



IKVÄLL SKA JAG FÅ SOVA HELT JÄVLA ENSAM! Ångest, fast ändå skönt. Men första gången jag blir lämnad ensam en natt i nya lyan.

Jag ska fota lite så alla kan se hur fint vi har det. Dessutom ska jag börja videoblogga. Får börja lite mjukt med en fyllevideo, haha. Halloween.

Kommentarer
Postat av: Erika

Sv: Tack så jättemycket! Om du har någon svartvit-bild som du vill ha färglagd så är det bara att du skickar den. Jag letar alltid efter bilder att färglägga:)

2009-10-20 @ 12:42:36
URL: http://priggles.blogg.se/
Postat av: Cherry

Haha för vi har det ju såååå fint :D Har inte ens fått upp nått på väggarna. Det måste vi btw ta tag i snart, pappa skulle kolla efter en slagborr. PÅRR I RÖVA

2009-10-20 @ 17:21:11
URL: http://horrorhottie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0