Nederlag

Okej, blogg.se har legat nere, sen låg jag ner, vilket innebär att jag inte nådde tangentbordet.

Nu ska jag gå till ICA Stenby, det är där alla fjortisar håller hus, typ som donken i Sthlm.


Ska packa på mig tårgas och mobiltelefon, jag behöver pratsällskap!
Idag har jag faktiskt diskat, känner mig duktig. Vill att det ska vara fint när Sandra kommer hem..
Saknar henne, funderar på att rita nåt gulligt till henne och gömma under hennes täcke eller så, det vore väl fint?



Jag; Jag kan hitta ett ragg åt dig när du är borta.
Sandra; Varför då?
Jag; Jag vet ju att du vill ha något enormt ;)
Sandra; Men jag har ju redan dig?

SÅ ELAK! :( Så fet är jag inte att hon behöver kalla mig enorm.


I natt var jag ensam, och bortgjord?



Menade givetvis att jag lyfte lite på ena kanten, sådär sött och feminint som man gör när man niger?


Under och ut.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha så kan du ju inte skriva , va ju inte så jag menade! <3

2009-10-28 @ 13:34:15
URL: http://horrorhottie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0