Mer av mig?

Jag saknar min blogg som det var precis i början. Med  10 updates om dagen om meningslösa saker, men jag lyckades ändå få alla att skratta.

Men jag sitter här och smider planer, grym som jag är.
Jag ska kirra en ny blogg senare, med ett bättre namn. För jag är ju faktiskt inte "psychosexual" längre.
Jag är nog mer "notsexualatall" men hur fräsigt är det då?

Nu är det ca 2 minuter kvar tills Sandra ska vakna, så vi kan ut och gå. I PISSREGN!
En vacker dag ska jag vända världen upp och ner och pissa på molnen. Bara så att dom får veta hur det känns.

Ooooooh EN minut kvar.
Nu ringer klockorna, dags för en cigg.

Toodles.


Btw så suger alla på att kommentera, jag ska skaffa fler läsare, som gillar att kommentera :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0