Jag kan inte få upp den.

Jag sa ju att jag skulle blogga alldeles för ofta, så här är jag igen. Jag saknar min statistik, jag måste få upp den.
KAN NÅGON HJÄLPA MIG ATT FÅ UPP DEN!?

Jag är så less på spotifyreklamen, den kommer var tredje låt nu för tiden. Gaah.
Jag tror stenhårt på det Lizette sa; Ju längre man haft spotify gratis ju oftare kommer reklamen.


Jag har tagit en kopp kaffe idag, sitter och funderar på om jag ska tvätta bort gårdagens smink eller om jag ska röka, eller kanske gnugga mig i ögonen medans jag röker?


Jag har the grudge i elementet och nån wannabe rockstar till granne. Jag ska peta ut min hörsel, POFF!

Idag har jag världens största blåmärke på gäddhänget tack vare Jocke. Sjukt ont i handlederna också.
I've been abused.


Nej mer kaffe så jag inspireras till att blogga. ;D

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja visst är det mycker mer reklam på spotify nuförtiden?! Gah - man blir ju galen! Vad sugen jag blev på kaffe nu när du nämnde det! Allt bra med dig annars? :)

2009-10-19 @ 22:54:47
URL: http://priggles.blogg.se/
Postat av: Tobbe :D

vem fan hatar inte Spotifyreklamen !! suger :P



Mer kaffe till mig :D !

2009-10-20 @ 09:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0