Its no secret.

Har ni någonsin tänkt på hur vacker en människa kan vara? Att man längtar efter den, även fast man aldrig riktigt pratat med den?

I have.

Han är sjukligt vacker, rakt igenom, men jag vet att han inte är en bra människa, en människa jag skulle vilja kalla min.
Men ack så fin han är.

För övrigt ska jag fortsätta störa mig på folk som särskriver, VARFÖR   märker ni inte när det blir fel?!
Det är också en kul grej, att stora bloggare/bloggerskor tjänar feta pengar på att skriva, utan att kunna stava.
Det är ju så många som erbjuder gratis saker till dessa människor, kan inte en svensklärare rycka in och erbjuda extralektioner i stavning?! Plix?!
Ni kan få låna mina fd lärare, bland dom bästa i Sverige helt klart.

 

Kommentarer
Postat av: Svensklärare

Då kanske du borde se över din egen först, sen när heter det svenskAlärare med ett a och inte svensklärare? pff. Gör om, gör rätt!

2009-10-25 @ 10:55:53
URL: http://hej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0