host hej!

Jag inleder med att säga; DET ÄR SÅ JÄVLA SYND OM MIG!
Jag snorar som en jagvetintevad, hostar tills jag spyr och försöker röka även fast det tar 15 minuter för en cigg?
Jag som är van vid att det bara tar 2 minuter max. Det är kallt ute, det är läskiga saker ute, typ bin och trasiga vinflaskor.

Det börjar bli stökigt som fan här, men jag antar att Sandra kommer städa när hon kommer hem, jag ska försöka hjälpa lite, plocka bort på balkongen och diska lite kanske.

Jag känner mig helt hjälplös och utmattad. Tyck synd om mig, jag mår bra när jag vet att folk tycker synd om mig.

Min nya frilla är het btw, jag viker ut mig här en snabbis ---v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0