Halloween

Mwah, flög ut ur sängen imorse, eller det är inte sant. Men jag fick panik och skrek.
"SAAAAAAANDRAAAAAAAAAAAAAA VAD ÄR KLOCKAN!?!?!?" Hon var bara 11.50, så just nu firar jag en timmes vakenhet.


Pimplar kaffe, vill ha en cigg, fortfarande irriterad från mailterrorn igår. Kommer printa och hänga ut honom här om han inte slutar. Hur fan kan man vara svartsjuk när han aldrig pratat med mig förut? Han beter sig precis som en sådan kille som skulle ge sin tjej noll frihet.



Ska fota min fina dekoration, så alla får se hur duktig jag varit med spindelnätet. >.<

Måste städa klart här inne också, och sminka både mig och Sandra.



PEPEPEPEPEPEPPPPPPPPPPPPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0