God dag

Paniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik, råkade ha sönder mitt tangentbord inatt.
Mitt täcke var så fluffigt att kaffekoppen åkte ut när jag sträckte på mig.
Jag spraaaaaaaaang in i Sandras rum och stal hennes tangentbord, eftersom min dator stängdes av när jag tryckte på enter?

Nåja, ska ner på stan snart och möta alkoholnissen så jag kan införskaffa ett nytt tangentbord.
ÅH vad det är synd om mig!

För övrigt vaknade jag av att någon var i lägenheten. Trodde det var Sandra, men det var någon läskig gubbe från kfast i hallen, och där låg jag och flashade röven. Nåja, han hann inte se.
Han konstaterade att det inte var dålig tätning på fönstrena men att mitt element var trasigt.


Jag är seg, vi hörs sen, det här är inte givande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0