Utvik.

Nu har jag precis tagit min fjärde oskuld. Tatueringsoskuld alltså.
Bild kommer upp efter att jag ätit, annars kommer jag spy kaffe på hela världen.

Hon är nöjd, misstänker jag, för jag skulle vänta med spänning på hennes facebookupdate!



Hur som helst så ska jag få lasagne idag, jag sitter och får typ 100 orgasmer bara jag tänker på det.



Nu ska jag kila och vara social, tänkte bjuda på samma bild här som jag bjudit på överallt annars, och fått massa kritik för? Palla, jag är snygg med eller utan kläder, jag är 19 år och viker ut mig bäst fan jag vill!

Enjoy;




Kommentarer
Postat av: Malin

Din bild är jätte fin :)

2009-11-17 @ 08:32:36
URL: http://malinczarnotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0