SUNSHINE SUSHI!

Nu är jag på strålande humör igen, lite mat och trevligt sällskap gör susen i alla lägen!


BTW, mina jävla skor som jag beställde kan dra åt helvete, för en vecka senare är orden fortfarande "pending" så jag blir sur, har inte 500 kr kvar längre.


Blir tydligen Dennys på lördag, med Elin, Lines och Dan, ska blir trevlans.
Malin ska ju komma till helgen, hoppas hon klarar sig en dag utan alkohol, även fast jag lovat att vi ska glömma något hemligt.



Är på helt flummigt humör, tror vissa människor lockar fram den sidan hos mig.


Cat, lesslesslesslesslessless säger:

jag är som en trisslott :O 
plötsligt händer det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävla Lines som ska vara nykter bara morr

2009-11-12 @ 13:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0