rubrik:

Jag kom på mig själv med att klaga på andra när jag är minst lika kass själv.
Så nu uppdaterar jag igen.


Jag har precis diskat upp efter partyt, mina fingrar är russin och jag ska aldrig mer använda glas.

Idag ska vi tydligen äta thaimat, ska bli sjuuuuuukt gott.



För övrigt fick jag ett trevligt mail idag, eller jag har fått flera, men ett som innehöll texten "Om du menar den filmen jag tror du menar så har jag den på datorn"
Vips, så hade jag den också, den var inte borta för alltid! :D



Allvarligt talat, jag får skriva mer när jag känner mina fingertoppar, tjipp!




Kommentarer
Postat av: Madde

DU KOM PÅ? Hel*ete heller! Hahah.. Jag kom på dig! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH, orkar inte "radera" :p PUSSINUSS.

2009-11-04 @ 21:01:05
URL: http://madabilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0