Puss i pannan?

Jag hade rätt, som vanligt.
Cheesecake är sjukligt gott. Speciellt när den är formad som en stjärna. Men fem timmar i frysen!?


Sitter frenetiskt och klickar på "favoriter" för att se om Han är inloggad. Jag vill fråga massor med saker, enkla frågor, saker som är bra att veta.
Vilken är din favoritfärg? Syskon? Sånna saker..


Imorgon bär det av till jysk, jag ska få mina duntofflor som jag velat ha i över ett år!
Vi vet inte riktigt hur man kommer dit, men vi ska guide:a oss fram.


Har för övrigt droppat ett kilo till. Bara sådär, poff!
För vad gör jag? Jag sitter vid datorn med mitt förbannade kaffe, så ja, POFF var rätt ord!


Ska vara vaken heeeeela natten, så jag ska inte göra någon besviken, jag ska uppdatera 746376 ggr! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0