Premiär *trumvirvel*

 

1. Stockholm.
Hur mycket jag än hatar staden så kan jag inte sluta älska den. Det är, och kommer antagligen alltid att vara "hemma" för mig. Finns så jävla mycket att göra, plus att jag faktiskt hittar nääästan överallt. För övrigt finns ju faktiskt min fru där, hon är snygg, rolig, fantastisk och har ett skratt som verkligen smittar av sig!

2. Kaffe.
Jag älskar det svarta giftet. Man blir pigg, glad, rolig, ohungrig? Om det nu ens är ett ord, annars är det ett ord från och med att jag uppdaterar med detta inlägg. Jag verkligen knarkar kaffe, en stor burk snabbkaffe på 2 veckor, nomnom.

3. Sms.
Söta sms, arga sms, roliga sms. Dom finns där, tills man väljer att radera dom. Men man kan läsa om och om igen, och det gott folk, det är mer än man kan göra med ett telefonsamtal!









1. Telefonförsäljare.
Jag kan verkligen inte vara otrevlig i telefonen, och nu ringde någon från storytell, med värsta specialerbjudandet om en ljudbok för "bara" 49 :- när det vanligtvis bara kostar 89:- i månaden för obegränsat med böcker? Vart går man plus?!?! Hur som helst så drog jag lögn efter lögn, och han kom med lösning efter lösning. Till slut sa jag att jag var fattig och inte har en krona kvar efter hyran och pappa betalar min mobilräkning. Vi la på.


2. Wannabes.
Alla dess sorter, oavsett vad man är för wannabe så är det äckligt jävla, ja, äckligt!
Ska man tillhöra en viss "kategori" så ska man göra det fullt ut, inte bara när det passar en själv.
Typ dö?

3. FLUGOR!
Dom sitter i fönstret, på fönstret, under fönstret, i taket, i lampan, brevid örat.
Jag blir rent ut sagt galen på dom. Mosade för övrigt en nyss, den har stört mig i flera dagar med sitt surrande, och igår så surrade den precis vid örat på mig när jag skulle sova. DIE FLY DIE!


Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHA du är så jävla fantastisk! hahaha

2009-11-18 @ 11:05:07
URL: http://malinczarnotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0