Munorgasm. Ögonorgasm, äh, välj orgasm själv ;D

 

 

Åh, vattnas det inte i munnen?
Älskade Sandra håller på och bakar cheesecake, jag vispade grädde i 40 sekunder, gör det mig delaktig i bakandet?

 

SJUKT GOTT HUS OM HELST! Tror jag, har faktiskt aldrig ätit cheesecake. :D
Tror inte att det blir något konstverk som på bilden, eftersom vi inte direkt har grejer till sånt hemma, men jag längtar ändå.


Igår kom jag fram till att jag alltid hittar folk som vill laga mat åt mig, den nya "Han" är utbildad kock, igår satt han och berättade om massa mat han skulle göra till mig. Jag dog, kvävdes i mitt alldeles egna dregel. Yummie.
När jag kommer hem till Sthlm så ska jag bo hos b.C i en vecka, hon ska göda mig med potatisgratäng, resten var hemligt. :D

Och här hemma har jag Sandra, mwååh, maten igår var sjukt god btw, pepparbiff, pommes, grönpepparsås och världens underbaraste sallad?!


Kommentarer
Postat av: M1

"igår kom jag fram till att jag alltid hittar folk som vill laga mat åt mig" Tänker inte ens kommentera det där.. Du vet vem som kom fram till det! Mohahaha. <3

2009-11-07 @ 19:57:56
URL: http://madabilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0