Jag är matt..

Idag vaknade jag klockan 9, jag ville somna om men kom på att idag var ingen vanlig dag. Idag skulle jag träffa b.C och Fredde, vi skulle äta KINABUFFÉ!

Jag flög upp ur sängen, dom var sena, men jag rände omkring i centrum all by myself.
Väl inne på Kinan så stormade det in folk, helt stöööört! Vi fnissade, tuggade på en überstark röd sak och brann upp.

Efteråt spanade vi in nya centrum, det är ju sjuukt nice nu för tiden. Lagerhaus, jag vill ha heeela Lagerhaus för mig själv. Åhå, jag ska dit och shoppa ihjäl mig nångång.


Nu sitter jag här, läser igenom mailen till nya bloggen.. Jag är förvånad över hur fantastiska människor det finns i vårat land, som verkligen överlever allt.



Ja just det, vi såg en blind man idag, med käpp..
Han gick i centrum, eller han kom ut snarare. Han hittade hela vägen till biblioteket och tog direkt i handtaget. Hur sjukt är inte det då? Han gick ensam, nuddade inte med sin käpp i marken och kom direkt till dörren..
b.C's kommentar var lite kul iofs. "Vad ska han göra där? Låna en bok eller?"

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahahahaha, ja men faktiskt, vad ska han göra där? haha

2009-11-24 @ 23:24:57
URL: http://malinczarnotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0