Guten morgen!

Varför får jag alltid sjukt mycket ångest när jag sover bort halva dagen?
Nu har jag sovit alldeles för länge, för jag somnade ganska tidigt har jag för mig.

Vaknade för 20 minuter sen, ska strax kika i b.C's blogg, och om hon inte har uppdaterat så ska hon få en utskällning över telefon så håret flyger av henne!



Jag lider av extrem bloggtorka, så ptja. Jag bjuder på några sköna citat från min förra blogg;

"Plus att det ligger någonting läskigt på mitt golv med benen upp i luften.. Nej, det är inte jag som ligger där och är kåt."

"Häng dig själv upp och ner i en gran för fan, så ska jag sätta ett ljus i röven på dig lagom till jul."



Jag är så söt när jag är arg, så okej, jag ger mig. NI HAR RÄTT! Men jag hör det hellre när jag inte är arg, för då blir jag ännu mer arg, och om jag är så söt så kanske ni blir kära?
Hmmm.. värt att tänka på.


Under och in, :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0