Gulleeeh

Fick värsta söta smset av min blivande man idag.
Det var bara på skoj, men kändes ändå bra liksom.

"Du är så söt, önskar att jag var närmre dig än jag är, ligga och hålla om dig tills du somnar om nätterna, kyssa dig ömt när du vaknar på morgonen, vill att du är det sista jag ser på kvällen, och det första jag ser på morgonen. Föralltid din / *****"


Hur jävla glad skulle man inte bli av att få en sånt på riktigt då? Woho!



På tal om något helt annat så är mina fingrar helt blåa, och jag ska tydligen parta med Kapten när jag kommer till Sthlm, tur att det finns folk som är roliga iaf!
Så ska jag träffa frugan, och b.C, och Erica! :D Yääy, jag vill åka nu.


Har fortfarande inte fattat att jag har flyttat typ, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0