Fettostar

Tydligen, verkligen tydligen(!) så tror min mormor att jag är deprimerad för att jag är "så jävla tjock"
Gulligt.

Är jag fet för att jag är deprimerad eller deprimerad för att jag är fet? Vad tror ni?

Jag tror att alla människor har anorexia förutom jag. Ni ser mig som fet bara för att ni har anorexia, och bara jag vet hur det ligger till, jag är frisk och smal!
Eller är det jag som har omvänd anorexia?


Är det här inlägget seriöst eller inte? Kanske en blandning?


Nu ska jag fortsätta vänta på maten som jag antingen blir deprimerad av att äta, eller äter för att jag är deprimerad.


See yah på tjockisavdelningen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vänta på maten när du åt någon timme innan? Tihi!

2009-11-20 @ 21:39:02
Postat av: Malin

HAHAHAHA! Vafan :O

2009-11-21 @ 10:33:45
URL: http://malinczarnotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0