Aggressivitet

Jag kommer nog aldrig förstå. Men någon har stulit min jacka, min likör, våra cigg och alla våra tändare.

Det är kladdigt överallt, det är utsmetat smör på golvet, någon tog in sopen som var full med glas och ställde i badrummet? Men lämnade glaset på balkongen, why?!
Det står ett litermått med sprit i på bordet, det ligger glas och flaskor överallt på golvet.

Somnade med kläder och smink, vaknade med mindre smink i ansiktet och mer i handflatorna än jag hade när jag gick och la mig, plus att kjolen är ut och in, upp och ner!


Nu har vi lärt oss att det är kvalitet som räknas och inte kvantitet, så i fortsättningen bjuder vi bara folk vi litar på.



Nu ska jag ut och röka.

Over and out/ Bakis AB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0