Checklist

Nu har jag suttit, i tio minuter, och försökt knåpa ihop en checklist på saker jag vill göra när jag kommer hem.
Det mesta innefattar mat, hur fan ska jag kunna gå ner i vikt om allt jag tänker på är mat?!
Aja, hur som helst, här kommer den;


- Tvinga b.C på kinabuffé
- Tvinga b.C att laga mat åt mig
- Hälsa på utanför SFG, för in tänker jag aldrig gå.
- "Möte" med morbror och syster.
- Hälsa på sibyllasnubben, han saknar nog mig.
- Ska få pappa att betala mina cigg och grejer för att han tycker synd om mig.
- Ska festa med alla kul människor som inte är fattiga, dvs typ 3 pers?

Allt detta skall göras utan att spendera en krona!



Låter väl som ett gäng med vettiga saker?

BTW, jag ska börja med hiss&diss, yääy. Men först ska jag kirra lite roliga bilder.


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha äääääälska maaaat!! <3

2009-11-16 @ 09:05:51
URL: http://malinczarnotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0