Blockwars <3




Detta är vad jag roar mig med hela dagarna, eller ptja, det var värre förr.
Jag är alltså jag som är "Psycho" och vi tre i mitten är i samma lag.. Guess what, vi vann.
SJUKT ROLIGT!


Dessa specialkulor kan man få när man tar bort två rader på samma gång;





Lägg till rad  - specialaren lägger till en rad med hål i på botten av spelplanen

Ta bort rad  - tar bort nedersta raden.

Jordbävning - skakar omkring blocken rad för rad på hela spelplanen.

Specialbort - tar bort alla specialare på spelplanen.

Hagelgevär - tar bort block slumpvis på hela spelplanen. 

Gravitation - tar bort alla hål på spelplanen och jämnar till alla rader. Inga specialer förtjänas.

Rensa bräde - tar bort alla block från spelplanen.

Byta bräde - byter spelplan mellan dig och utvald spelare.

Monster - fyller spelplanen med ett förutbestämt mönster.

Minbomb - ta denna och du kan kasta minor.

Mina  - tar du denna förlorar du spelet.

Milkshake - skakar hela spelplanen vertikalt. Kan påverka höjden av blocken på spelplanen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0